oohasna



wannable x ongnable

Thursday 30 November 2017


Hi and Assalamualaikum.

Finally, blog updated. Memang nak comeback pun tapi asyik skip sebab kat kolej line wifi macam siput so tangguhkan dulu. Sekarang, tengah get ready untuk final semester 4. All the best, dearself. Harap boleh buat terbaik even short sem.

Setiap kali buka blog, theme mesti bertukar. Nak buat cemana, mata rambang tengok theme dari kak wana. Her theme seriously lawa lawa so I'm in love la kan. Yang aku tahu, theme yang aku pilih ni, kak wana pakai yang style z-index. Aku pernah buat theme z-index tapi tergendala sebab aku lupa coding dia okay ini kelakar. Apa pun, aku puas hati dengan theme kali ni huhu.

Okay, back to tajuk blog post kali ni. wannable x ongnable. Basically, aku jinakkan diri ke dunia wanna one. To be honest, aku tengok produce 101 so sampai la final and then wanna one debut. Aku bukan nak borak panjang tapi:


wanna one ni serious talk talented habis. Each member have their own personality la. Tapi memasing gila. Aku paling tak sangka, aku stan 11 dorks perangai yang macam setan. Aku redho. Due to aku punya stan wanna one, aku beli album 1 x 1 = 1 (To Be One). Sekali lagi, aku membazir duit selepas aku completekan album GOT7 yang flight log tu. Itu je yang complete. Ini tengah kumpul duit untuk album 1 - 1 = 0 (Nothing Without You) pulak. So. for sure, aku ni memang:


Paling aku ketagih dengan si ong seongwu aka ong gedek gedek (aku reka nama ni lel). Entah cemana melekat aku taktahu, tapi aku redho. Yang penting, member jenis kaki mengacau, kaki bising and so on. Officially, aku ni one of ongnable (ong's fangirl for sure)


Jemput semua tengok wanna one go kalau nak tengok perangai si ong atau member yang lain. Kalau korang stan depa, jangan salahkan aku. Siapa suruh tengok HAHAHA. Okay, aku rasa sini je. Ada masa aku datang, update eh. Adios!



0 comments


Post a Comment